احمد السقا نجم الشباب الصاعد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احمد السقا نجم الشباب الصاعد

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
smsm
سقاوى ناويها
سقاوى ناويها
smsm

الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Empty
مُساهمةموضوع: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالخميس أكتوبر 25, 2007 7:06 am

تيتو اولا مش بنفع الكلام الي بيقلق الي اسمه محمد التوني ولا الطوبي ده
في الموضوع ده https://ahmedelsaka.niceboard.com/montada-f8/topic-t507.htm
هو كان مين هو عشان يقول كلمه ذي دي يعني ايه هو يحزف ولا ممكن المشكره دي تتحزف
هو مش باين المنتدي ده عشان كل واحد يقول رايه
ولا انت فتحه ليه يختار الرد الي هو عيزه يسيبه ولي مش عجبه يحكم علي بالاعدام
شكله هو المدير وانت الي عضو

لما يقول كلمه ذي دي وانت مش ترد عليه يبه اكيد فيه حاجه غلط هنا

اولا ده او مره باينن يدخل نت مش عارف ولا يرد ولا يتكلم
شكله لسه بيتعلم اذاي يتعامل مع الناس باحترام واذاي يرد علي الناس

لو كان هو مشرف اذاي يكون مشرف وانا ودينا اعلي ردود من بين الاعضاء
ودينا اكتر موضيع ليها اذاي يعني
ده يبه هبل
طبعا ان مش بقول كده عشان انا عايز اشراف انا او هي
انا مش عايز اشراف ولا هي

ولو كان عضو اذاي تسمح ليه انه يقول ان الرد ده يتحزف واذاي اصلا يرد رد ذي ده ولا يحكم حكم ذي الي حكمه علي رد دينا
وهي اقدم منه وكمان اعلي منه في الرتبه والردود والموضيع والتفكير كمان
هي مش غلاطنه يعني عشان جابت الحقيقه
مش مشكلتها والله ان الباشا بيحب عمرو دياب لدرجه انه مش شايف الحقيقه
ده عبط
كل واحد هنا يرد الرد الي هو عيزه
ادام في حدود الاحترام

شكرا
ولو كلامي مش عجبك احزفني من المنتدي ده
عشان كده يبه الاداره وكوسا بتمشي غلط
والمنتدي ده عمره ما هيكون معروف او مشهور
تيـــ طاهر ـــتو
Admin
Admin
تيـــ طاهر ـــتو

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالثلاثاء أكتوبر 30, 2007 7:58 am

استاذ سمسم اولاً انا كنت متغيب عن المنتدى مدة مش قصيرة بسبب الشغل والدراسة يعني غصب عني تاني حاجة محمد توني هو اعلى مشركة في منتدى خمسة فرفشة كموضيع مش ردود عشان كده حطيته اشراف عليه ولو تاخد بالك انا معلتش الرتبة بتعته عشان هو شغال في منتدى واحد ثالثاً انا لما جيت افتح الينك المحطوط ملقتش موضوع ولقيته محذوف فيا ريت بهدوء كده تخش وتقولي هو قال ايه رابعاً محمد توني قدم شكوة لادارة المنتدى عليك وبموجب الشكوة انك اهنته وده الي باين في رسالتك دي وانه بتسخر منه ده مينفعش خامساً الادارة مش كوسة ولا حاجة حضرتك والي حضرتك بتقوله ده غلط وكل الاعضاء عرفة كده كويس سادساً من الديموقراطية انك لما تتكلم تتكلم بلسانك انتا بس مش بلسان دينا ولو هي عندها اي شكوة تقدر تخش وتقولها بنفسها سابعاً يا ريت الاسلوب يختلف شوية عشان الكلام الي انتا بتقوله ده عيب وانتا عارف كده كويس في الفاظ كتير انتا بتهني انا بيها مش محمد ولا بتطلع غيظك وانا مينفعش ارد عليك فيا ريت نحسن اسلوبنا .
https://ahmedelsaka.niceboard.com
smsm
سقاوى ناويها
سقاوى ناويها
smsm

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالثلاثاء أكتوبر 30, 2007 3:30 pm

بس يا حج تيتو
اولا كده انا مش بتكلم من علي لسان حد
انا ودينا واحد واخوات يعني ارد عليها ترد عليه ارد ليها ترد ليه انت مش الي تقول كده هي الي تقول ليه كده
يعني المفروض الي يقول ليه متردش مكاني هي مش انت
ده اولا
اما ثانيا باه وانا الموضوع اتحزف وانت مشقتش المشركه بتعته دي مش مشكلتي انا د مشكلتك انت عشان اهملت في المنتدي الفتره دي المفروض يا سعت المدير انك كنت تخصص وقت ليه عشان تعرف ايه الي بيحصل مش تسيبه للمشرفين
بتقول ليه باه اني اقول الرد بتاعه اساله هو وهو يقول ليك
اما موضوع الشكوه الي هو مقدمها دي انا مش هر عليه فيها ردي هو ليه هو مسح الموضيع بتعته ومسح الموضع بتاع عمر دياب الي هو كان رد فيه علي دينا
ده معناه انه عرف ان غلطان فمسح الموضوع وكمان عدل في كتير من ردودي وردود دينا في القسم الي هو واخد اشراف فيه
وده مش من حقه ان يشيل الرد بتاعي او بتعها ويحت وحش مطلع لسانه او مبتسم
ده معناه ايه باه.................!!!

اما بالسنيه لموضوع ان الاداره كوسا فانت اثبت ليه انها كده فعلا بانك اخت الموضع من وجه نظر صحبك بس ومعرفتش ايه الي حصل مني او من دينا
محاباه(محدش عارف المعني طبعا)
مش شتمه علي فكره عشان مش تقولو شتميمه ولا حاجه
smsm
سقاوى ناويها
سقاوى ناويها
smsm

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالثلاثاء أكتوبر 30, 2007 3:36 pm

سوري نسيت ارد علي موضوع غيزي او كده
انا هسالك سوال صغنن اوي غيز ايه الي انت بتقول عليه ده بس ولا انا هتغاز من ايه
وبعدين هات ليه كده كلمه اهنتك فيها كده

وانا علي فكره مش بجامل حد الي في قلبي علي لساني
منا كان ممكن اقول ليك الموقع ممتاز ذي ما الناس كلها ما قالت الوحيد الي قال انا الموقع الردود فيه قليله وان كده مش ينفع هو انا
وانا مش بخاف الي انت عايز تعمله اعمله ومش تنسي ان المنتدي ده اصلا مجاني

اه سوري نسيت اقول ليك اني والله عندي منتدي
بس مش مجاني باه بفلوس وواحد كمان تبع الشركه الي انت مشترك عليها دي

معلش علي الصراحه بتعتي بس هو ده طبعي ونا مش بغيره
انا مش ببعت اميلي للناس علي الخاص عشان يضفوني ده شغل عيال
وشغل واحد مخه وتفكيره محدود
شغل شات من الاخر
مش اقصد تيتو علي فكره

يا ريت مش تزعل من صرحتي
تيـــ طاهر ـــتو
Admin
Admin
تيـــ طاهر ـــتو

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالأربعاء أكتوبر 31, 2007 6:44 am

الصراحة ليها حدود على فكرة اسمع يا استاذ سمسم انتا اساساً معرضتش الموضع من نحيتك ومن نحية دينا عشان تقولي انتا شفته من نحية صحبك بس غير كده اسلوب كله في الرسالة الاولنية متزعلش مني ومن صرحتي زي الزفت ويا ريت تراجع كلامك تاني وانا غلطان يا عم في حكاية انك تتكلم عن نفسك وغير كده الادارة دي مش كوسة وانا معترضتش على انك قولت ان المنتدى وحش ومشركاته صغيرة واللهي انا فرحت مش زعلة لاني عايز اشوفه كويس وانا مش ناسي ان المنتدى ده مجاني ومش شايف ان ده عيب فيه وعرفنا ان حضرتك عندك منتدى بفلوس ربنا يغنيك ويغنينا يا عم وعلى فكرة انا لما سبت المنتدى مسبتهوش للاشراف وإلا مكنتش دلوقتي اقول اني حغير طقم الاشراف كله انا سبته للاعضاء الرجالة الي بعتمد عليها واخيراً سيبك من المنتدى والاشراف والادارة والكلام ده كله يا ريت متنساش اني اسكندراني يعني لو ليك حق عن صحبي يجيلك حقك وافرجك عليه وهو بيتبهدل غير كده انا اعرف اتعامل في الصخر وانتا فاهم يا سمسم مش محتاجة شرح يا ريس ويا ريت متحسش انك قولت كلمة غمضة عشان صحبك بيكتب شعر والكلمة الي انتا قولتها دي تفهة اوي يا ريس يا ريت تبقى تتقل العيار شوية يا مان مستني ردك .....
smsm
سقاوى ناويها
سقاوى ناويها
smsm

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالسبت نوفمبر 10, 2007 10:40 am

انت عارف انا مكنتش هرد عليك والله بس عشان محدش يفتكر يعني اني مش عارف ولا انت غلبتني ولا حاجه
انا هرد وامري لله
اولا يا غالي الصراحه مش ليها حدود اول مره اسمع عنها دي
ايه اقول لوحد الصراحه والتاني لاء
وانا ازعل منك ليه اسلوبس ذي الزفت وانت الي اسلوب في المعامله تماااااام
ههههههههههه انا والله مقولتش ليك كده عشان تعرف اني عندي واحد بفلوس انا حبيتك اعرفك بس اني عندي منتدي وفاهم يعني ايه اداره واذاي يكون شغلها
وامين يا عم ربنا يغنيني
ماشي يا عم انت اسكندراني وتعرف تاخد حقي بس انا برده اعرف اخد حقي وليه علي صحاب كتير يعني من اسكندريه
وسوري يعني مش فاهم يعني ايه تعرف تتعامل مع الصخر دي
واتقل عيار ايه
وشعر ايه هو احنا قدين فين
فهمني يا عم اخر سطرين معلش اصل فهمي تقيل شويه
تيـــ طاهر ـــتو
Admin
Admin
تيـــ طاهر ـــتو

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالإثنين نوفمبر 12, 2007 11:08 am

اصل انتا قولت كلمة " محاباه " وبتقول طبعاً محدش فاهم حاجة فانا حبيت افهمك اني كويس في العربي وبكتب شعر ده اولاً ثانياً الصارحة لما تبقى باسلوب كويس بتبقى كويسة ولما تبقى باسلوب مش حلو بتبقى وقاحة وكلامي واضح فيها دي غير كده يا عم ربنا يزيد صحابك وخد بالك احنا مش بنخاف غير من الي خلقنا وبرضه ربنا يغنيك وانا اسف لو كان اسلوبي وحش بس لما واحد صحبك يجيلك ويقولك ان في واحد بيغلس عليه ويرخم عليه ومش عارف يخد حقه منه وتلاقي فرصتك في الرد عليه معتقدش ان ردك حيختلف عن ردي ويا عم انا مش بقولك كده عشان حد يقول اني غلبتك انا مش بحارب والسطرين الاخرنين كده وضحوا ولا انتا ايه رايك
كريم باشا
وسام سقاوي بذل مجهود
كريم باشا

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالخميس يناير 03, 2008 8:21 am

العضو سمسم انت داخل المنتدى هنا بكيفك ملهاش لازمة تقول انا عندى منتدى بفلوس والحاجات دى .. الاحترام مش محتاج فلوس يا اكسلنس وانت كل حقك انك تكتب الشكوى والادارة هى اللى تتصرف مع المشرفين انما طريقتك وحشة جدا وياريت الكلام دة ميتكررش تانى الموضوع مغلق
http://www.karimabdelaziz.tk
تيـــ طاهر ـــتو
Admin
Admin
تيـــ طاهر ـــتو

مُساهمةموضوع: رد: الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس   الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس Emptyالخميس يناير 03, 2008 10:49 am

واللهي هو ده الكلام الي انا قولته بس حنعمل ايه بقى هي الدنيا كده

الرساله دي موجها لتيتو ولا اي حد مسوال هنا من المديرين بس
صفحة 1 من اصل 1